Translate

October 21, 2010

Na pożegnanie dni ze trzydzieści, powisi GrossBoss, Leila i Tuni[n]k co zrywa boki z poniższej treści :)

Pix by Ikarus

Włochy: Custom Made Human Hair Lace Wig Silky Straight 24 inches colour 1b + silk top hidden knots
Tunika: Rohayem - Egipt Cairo ta sama tylko inna
Spodnium: Gemello
Kurtka :SH
Obółwie Zbordowe: Łomatko. Mam je 7 lat i może nosiłam kilka razy bo to podobno obciach. Leila mi powiedziała, że "matka włożże te z dziulkom bo mi bendom do koszulki pasować i udawaj iż to modne" - no to posłuchałam. No. ==> Nature Breeze /słowo dają, że capią tylko trochę/

Leila:

Kurtka: Marks and Spencer ==>> SH
Koszulka: L.M.Production vel L.M.Production
Spodnie: No gacie ma. Szare. Można drzeć.
Obótki: Bartłomiejki

Prezencja: Korytarzowo Schodna, Korytarzowo Siędna und Korytarzowo Wchodna.
Statyści: