Translate

January 2, 2011

Urban Jungle zza okien, oczami zabija na raty. Rozwiane powietrzem i piórem, odjeżdża do stacji Rabaty.


Pix by Ikarus :)

Włochy: Moje + włosy na taśmie- human hair 60cm /Qingdao China 8 USD/
Sukienka: Hammerhiroko + DYI fake furzogonem / jak widać rozpiergoliło mi się skutecznie przed samymi zdjęciami więc musiałam se półdupek podpiąć spinką/ A ogon zwiesa tam gdzie ma zwiesać. Czyli własnie na półdupku. Był z tyłu ale na Zbince Statyście nijak usiąść nie mogłam.
Legginsy: Amisu
Buty: Rock Rider ==>> www.ebay.com
Torba: Restyle.pl / no więc gdyż z wielkim gulem ale zaczekałam na nową kolekcję. Poprzednie darły się po miesiącu bo zrobili je z jakiegoś odpadu po majtkach babci ufarbowanych na grafit zamiast z ekoskóry/
Adder Bite Ring: Alchemy Gothic 2010 Collection
Pióropusz: Na zabawę w żłobku :P ==>> Partybox.pl
Prezencja: Metro Kierunek Rabaty / BTW nie. Nie jesteśmy z żadnej gazety. Jesteśmy z blogspota. I jakby nie patrzeć - było ciepło. Znaczy się sesja Bezgila. Metro Warszawskie Sp. z o.o. dało radę/
Statyści: &