Translate

November 7, 2011

Roszpunko moja duszko... Coś powiem Ci na uszko... Obetnę włosy magiczne, by się zestarzeć nieślicznie.



Pix by Ikarus & Tomas

Włochy: Jerry Curl Lace wig 24 inches colour 1b / plus suchy szampon Isana Hair (mega inhalator) Do tej pory mam suchoty /
Gorset: ebay
Bluzka: Kappahl => SH / tutaj se w niej zwiesam na żerdzi
Spódnica: z Indii Od Duszka Statysty i z Czarodziejskiego ogrodu
Naszyjnik: COOL LUXURY SNAKE FLEXIBLE NECKLACE / BRACELET
ale jak widać można i tak :) oraz oczywiście i tak ==>> www.ebay.com /w sklepie 30 USD, ja zapłaciłam 0,99 USD/szt + 4 USD za transport :P/

Leila: Body wave Caramel Blond Lace wig 26 inches / zamówiona dla mojej Klientki/ Silk Top, hidden knots, virgin hair / watch the movie :)/
Sukieneczka: SH

Prezencja: Nadworno Pokojowo Raszpunkowo Zaplątana
Statyści: &