Translate

January 23, 2011

No dobra. Zażyłam karoten, lecz posprzątałam eeeeee... potem?

Pix by Ikarus

Let me to present you - Orange is new SPRING / wiem... wiem.. dzięki. obaczyta za 2 miechy jaki koolor będzie rządzić/

Włochy: Moje + włosy na taśmie- human hair 60cm /Qingdao China 8 USD/
Spodnium: Monton
Buty: Rock Rider ==>> www.ebay.com




Kurtka: Ach... kurtka.. :) PRO-TEK to firma, która jako jedna z pierwszych zaczęła zaopatrywać rynek muzyki techno i elektro. Można powiedzieć iż noszę new modern vintage normalnie :) Pracowałam w 1994 w pewnej firmie, która była jedynym dystrybutorem tej marki na Rzeczpospolitom. Dystrybuowała Mociumpanie Pro-Teka całe 3 miesiące, po czem stwierdziła, że tu jeszcze nie narodziła się grupa docelowa. HALO! A JA TO CO WURWA? Cała jedna grupa docelowa! Wydałam na Sexmisję pół swojej pierwszej pensji i tylko mi "wurwa mać" smutno, bo jak widać PRO-TEK poszedł z torbami :'/





Słuchawki" BOSE + DIY - ciepło mi w małże jak nie wiem :'/
Prezencja: Zastudzienna Thiefowo Witaminowo Szczoteczna





Statyści: