Translate

April 23, 2012

A to feler westchnął Cebul. Znaczy Por. Znaczy ten... no. FluoSeler.

Pix by Ikarus


Płaszczyk : Say / Mam go 2 lata i wciąż uwielbiam za kołnierz pt "Chmura nad Warszawom"/ ==>>
Spodnium: Oh My Frock
Gorset: Restyle
Buty: Graceland Rainbow Shoes / jak widać przydały się moje zakupy z 2010 /
Koszula: Ekhe. Dostałam od Kingi Rusin :*/
Torebka: Rubik's Cube Bag ==>> ebay
Biżuteria: Loko Hurghada
Prezencja: Na straganie w dzień targowy / movie soon. Wszystkie matki proszone o uwage. Będzie zdrowo./
Statyści: &

Facebook



26 comments:

niema said...

haaha :D fajnieee!:DDD

Vislav said...

Nie no nie mogę, ale fajna laska z WielkiegoSzefa!!!!
A butki obłędne.
Normalnie padłem na kolana z zachwytu.

serdecznie pozdrawiam
Vislav

yoaha said...

tylko sie nie obraz
widzę tu Dodę w wersji black :D

zdjęcia zarąbiste!

GrossBoss said...

Yoaha moja duszko. tak ma być
Vslav tylko nie laska. O lasce to bedziemy chodzić na starość :P
Niema fajnie to dopiero będzie jak nagram stragan :)

Pozdrawiam!

mem said...

Sprzątałaś temu panu warzywa spod ręki, aż sobie poszedł... ;)

GrossBoss said...

Był super. podał mi pora. Słowo. I miał fajny nos :'/ WIĘKSZY OD MOJEGO

brosha said...

powiem jedno- mega mega! no i te zdjęcia :-.)))

GrossBoss said...

japierdziu! Kurde dzięki :)

Vislav said...

WielkiSzwie,
jako niewątpliwy VIP podlegasz różnym ocenom i określeniom :-) Żadne protesty tu nie pomogą :-)
Określenie "laska" nie jest pejoratywne (przynajmniej z moich czasów), niż na przykład stwierdzenie, że jesteś kalką jakiegoś tam "VIP'a" :-)

ściskam dalej na kolanach
Vislav

cradlee said...

A to feler, jeknal seler :)
W Twoim towarzystwie Szefowo z mila checia mozna isc na szopinng do supermarketu :)

GrossBoss said...

Vslavu. Jedynym celebrytem od którego moge byc wyzywana jest Bill Kaulitz :P Juz to przerabiam od dwóch lat http://egomorphosis.blogspot.com/2011/12/kvinnor-som-hatar-man.html

Cradlee. Na szopingi to właśnie Ci powiem iż w sklepie jest taniej niz na targu. Co się stało z temi rolnikami? Ni mo nawet jaj z kupa z zadka statystom zreszto.

Vislav said...

GB
czasami myśliwy, staje się zwierzyną :-) nie chodzi o to by dorwać Króliczka, ale by gonić Go :-)

sorry za Króliczka - wszelkie podobieństwo do osób i zdarzeń jest niezamierzone i przypadkowe!!!

ściskam Vslv

ASKart said...

ale świetne! szalone te zdjęcia ;) a Ty jesteś mega śliczna na każdym <3
obserwuję :*

MiLi said...

Zakochałam się w kolczykach i płaszczu! :)

GrossBoss said...

dzięki dziołchy!

ThimbleLady said...

uwielbiam te Twoje odjechane pomysły na sesje, no genialnie!
piękna z Ciebie kobieta!

ale pan przy stoisku z warzywami wygląda na nieco zdziwionego ;)

a tak poza tym to ja poproszę o namiary na pana pora, bo wygląda niezwykle atrakcyjnie z tym zezem ;)

Anonymous said...

Co znaczy "dostalam od kingi rusin"? serio?

GrossBoss said...

no. dostałam od Kingi Rusin. Jestem nadwornym uzytkownikiem ciuchów Kingi od wielu lat :P Mam nawet w kolekcji kurtkę po Pauli - jej córce, co jest ode mnie młodsza od ścia ekhe i ciut ciut :P
Będzie kiedyś w jakiejś wrzutce :)
Tylko butów nie moge nosic bo Kinga ma 39. Taka mała a taka noga patrzcie Państwo :P

Anonymous said...

To ja tez chcem koszule od Kingi Rusin :-(

GrossBoss said...

nie moge sie za bardzo wdawać w szczegóły. Rozumita. bo to za bardzo mi wchodzi na rodzinne relacje. Ale jak jeszcze jakąś obfotografuję to dam znać, że to od niej :P

Anonymous said...

Jak tak patrze to moze i troche macie podobny typ urody... Zapytalam z ciekawosci bo moj maz jest zakochany w Kindze, strasznie mu sie podoba i nie wie gdzie moglby ja spotkac zeby chociaz zobaczyc na zywo. kazalam mu isc rano do ddtvn. takze jak ja spotkasz to mozesz przekazac ze maz takiej jednej (Twojej czytelniczki co mi strasznie ten fim z egiptu ze stopa chlopaka sie podoba) jest jej wielkim fanem sledzi pudle i kozaki (zal) i oglada jej foty.

GrossBoss said...

jasna cholera. Przweczytałam "siedzi w pudle i ogląda kozaki i jej foty"

KAWY!

Anonymous said...

Sorry, to ja pisalam byle jak. Oczywiscie ze na pudle i innych kozakach. Ale sie usmialam z Twojego komentarza.

Anonymous said...

o kurffa dobrze pisalam "śledzi", tylko pisze bez polskich znakow. sora za zamieszki.

schockobons said...

obłędna torebka! :D
zdjęcia genialne - Szefowa :D hahaha no rewelacja!

Anna said...

oczy najlepsze:)