Translate

August 21, 2011

Vintage'owy trip po mieście. I ktoś napadł na mnie wreszcie :'/




Pix by Ikarus :)
Spodnije: Point Sisters
Obutki: Zebra wedges ==>> Ebay 10 USD free shipping / pozdrawiam wszystkich co wydają 170 złotych w sklepie zaczynającym się na na DeZe :P Ja mam za to 5 par. Można drzeć. /
Koszula: Z Egiptu. Za mała. Czyli wszystko w normie.
Chusteczka: Nadobna czyż nie? Kupiłam w SH 12 lat temu
Pasek: SH
Okularium: Awake
Łańcuch: New Yorker
Torebka Truskawka: madeinchina.com 0.02 centów free shipping/ za 10 sztuk = 56 groszy/ ==>>
Pierściunek: Zdiviony zapewne na pierwszy rzut oka? ==>> Ebay 0,99 centów free shipping. W DIVA 29 zeta. Pozdrawiam!
Prezencja: Domowo Ogrodowo Krtekowo Imprezowo Urodzinowa Mosquitna / Happy Birthday Moja Duszko!!! Wstałam o 9.00 ekhe! ŻYJĘ! Tego tam.No. / ==>>
Mietła: 1 złoty.
Statyści: &