Translate

May 14, 2010

Mijam pustynię i jestem w domu, nad Nilem mieszkam sobie uhm przecie. Dwa różne światy mam wokół siebie, dwa różne życia, lecz to już wiecie...

Wiem... wiem... Zara dostanę trzydzieście maili co ja robię panie normalnie panie w tem peruku panie i doczepce panie w 44 stopniach panie. No więc co robię? Odpoczywam. Relaksuje sie panie przy electro panie albo przy Amr Diab'ie z Hishamem Abbasem do kupy. Podczas gdy reszta zdycha z upału ja mam bardzo przyjemnie. Lace wig jerrycurl najlepiej bowiem wygląda jak jest mokra, skręcona jak jelita po kwaśnych gruszkach i jest na mojej głowie. Głowa ma sie dobrze, a ja cały czas mam nieodparte wrażenie, że właśnie wyszłam z morza i jest mi chłodno :) Do tego przewiewna cudna abaya i klapki. Ma się te sposoby. Najgorzej mają łysi. Obierać zaczynają się na trzeci dzień jak im poparzenie trzeciego stopnia zacznie wysychać. Na głowiźnie i na kolanach co im wystają spod tych szortów co je mieli "chronic przed upałem" Ech... Turyści :P

p/s z góry przepraszam za splamiony czołofront. To po jestem"wciąż" jak kto był wciąż i porodził to wie o czym mówię. Pierwsze mocne słońce i jajeczko gotowe.
Uszanowania
GB



Włochy: Lace wig human hair jerrycurl no.01 => alibaba.com
Abaya: Luxor Qena Oriental Shop
Słuchawki: Bose /Fischerspooner & Hussein Al Jasmi - Wak Delali/

Prezencja: PowietrznoSamolotowoTripowa, Pustynna Samochodowa und LuxorskaNadNilowoChałupkowa

Statyści: Łyżka Statysta , Jajo Statysta , Zasłonna NaDworna, Dywan Obsiadacz, & Leila