Translate

April 18, 2010

Nie wiem kto ponosi winę, za to że Ludź Iphon ma debilno minę...

Ze zdjęć zamieszczanych na tem blogu wynika, iż należę do tak zwanych Ludzi Iphonów. Ludzie Iphony charakteryzują się zazwyczaj brakiem charakteryzacji uwidaczniając swoje kaloryfery i inne Younki oraz zad. Ja Wam zada nie pokażę za to o braku charakteryzacji również mówić tu nie można. Rzadko kiedy Ludzie Iphony mają zdjęcie, które pokazuje ich tak jak to w naturze bywa. Za to zwykle bywa na odwrót odwrotnie do tego co jest zazwyczaj. Czyli lustrzyca. W głębi czai się zwykle jakiś kafelek, klozet, rolka papiru toaletowego albo żółta kaczuszka unosząca się w wannie do której właśnie ów golas Ludź Iphone z zadem odbitym w lusterku a uwidocznionym fajnym telefonem ma zamiar wejść. Ludzie Iphony charakteryzują się również rozbieganym lub zzezowanym okiem co ja również na wielu zdjęciach będę posiadać. Moje oko będzie zjeżdżac oczywiście w stronę tej małej dziurki co tam w tym Iphonie jest z przodu.

To może tyle o sobie na początek.

Dzisiaj notka szafowa o tym jak wyglądam dzisiaj i o dwóch zdobyczach. Grzmoty moje ukochane, które czekały na mnie na małym bazarku antyków w Krakowie w 2004. Grzmoty przebywały w reklamówce pijanego pana z czerwonym nosem i jeszcze bardziej czerwonym kolegą, który był bardziej poziomo od tego pana, który mi je opchnął za 10 PLN-ów. Grzmoty były nowe a blacha na ich obcasach mieniła się pięknie jako ta powierzchnia srebrnej patelni nieteflonowej. Do dnia dzisiejszego łatałam obcasy na wiele różnych sposobów / zwykle kiedy blacha zaczyna zgrzytać o beton - wiadomo, że trzeba iść do szewca. najlepszy był ten egipski. Załatał mi obcas oponą z traktora. Trzymała się 10 miesięcy :P/

Pasek, po którym wszyscy w Hurghadzie myślą, że jestem sowiecka i mówią mi "Zdrastwujtie" trafiłam fuksem w Londynie w szmateksie i dałam za niego 4 funty. A cała reszta? Tak o:

Pix by Ludź Iphon

włochy: Dopinka dreadowa enchantedlocks
Spodnium: Double Trouble => SH
tunika - Bon Prix /tak zrobiłam to :*P/
kwiat: Bijou Brigitte
kolczyki - prezent :)
bransoleta: India Shop
prezencja: PrzedpoHolowa

Statyści: Iphone, Płotek, KwiatekTrupek, Kafelek, Lampa Obronna & MordaArt by L.M.Production