Translate

September 15, 2011

HAJKU. Z tupeta. Dziś mata podnieta. Lace wig story cd...

Dzisiaj moje drogie duszki będzie wesoły post o tym co na samej górze montuje się na tych perukach. Będzie też o tupetowcach i topowcach. Gwarantuje Wam iż 50% < człowieków płci mięskiej hromosomowo XYgrekowej marzy o tem aby te skalpy im prosto z głów rośli a nie musieli sobie ich dolepiać. Pozostała część to pankowcy którym rośnie albo którzy mogę se to nalepić i postawić w sztorc oraz koleżanki które jak te panie są modnie wygolone z jednego boka. Lub z dwóch

Dobra.

Zagaję więc sobie o wykończeniach peruk na górze.
Podstawowym jest takie zrobione z mikroskóry potocznie nazywanej / co jest bzdurą bo to jest po prostu drobna koronka/
Wszystko reklamowane na mikroskórze to tak naprawdę kwestia wykończenia przedziałka na peruce. Co wygląda jak mikroskóra to już Wam wielokrotnie pisałam a będzie jeszcze raz w ostatniej części mojej etiudy o zaroście.

No więc podstawowym wykończeniem topu jest po prostu włos wpleciony w koronkę. Szkopuł w tym, że po zrobieniu przedziałka widać KNOT czytaj dalej węzełek.. Ponieważ słowo KNOT jest mega fajne będę go dzisiaj nadużywać. No i wieta. Ten KNOT normalnie tam widać o tej koronce nie wspomnę. Po umocowaniu lace wig do czoła klejem albo plastrami trzeba się jakoś uczesać, więc fajnie jak na górze nie ma pracy ręcznej. A jak jest? Obciach normalnie. Czyli szukamy dalej.

Aby było nadobnie należy zatem ten KNOT wrzucić w lepsze podłoże niż koronka, więc w tzw. SILK TOP czyli właśnie mikroskórę. Silk topy są robione z bardzo delikatnego jedwabiu do złudzenia przypominającego ludzka powłokę cielesnom. I teraz albo ten KNOT zostawimy na wierzchu / znowu kaszana chociaż baza niezła/ albo ten KNOT schowamy pod silk topem / pełnia szczęścia. Można się uczesać w zygzak :’/ Wzruszyłam się normalnie.

Najdoskonalszą formą jest tzw SKIN TOP. Czyli po prostu sztuczna ale przewiewna skóra imitująca ludzką. KNOTy siedzą sobie spokojnie zapętlowane pod spodem i wyrastają wesoło w niebo. Jak kto łysy a dobrze przylepi / bo takie tupety można se nalepić po całości i wtedy muszą ci odrywać to kombinerkami ekhe…. Znaczy zgubiłam się już… Jak kto łysy a dobrze przylepi to normalnie jak się przestraszy to mu te sztuczne też mogą dęba stanąć. Taka reakcja. Chyba. Ja tam jestem za.

Do poniższych obrazków doszywa się pozostałą część czepka peruki i od was zależy jaki to będzie rodzaj czepka i w jaki sposób będzie dziergana pozostała część.



O czepkach napiszę Wam następnym razem o ile nie uda mi się wykonać kolejnych zdjęć mojej osoby w kolejnej sytuacji nadzwyczajnej z jakimś statystą. Jak wieta co jakiś czas muszę podreperować swoją twarz w gimpie rozmazem, wypiąć zad i potrzepotać rzęsami niedolepianemi i tego tam typu różne zakupy w Chinach i w SH. Taką mam fobię. Aby taniej wiecie.
Jak już wspomniałam mam nadzieję iż drogie Panie które czychają na mnie aby mi wypomnieć w emailu lanserkę za dychę będą usatysfakcjonowane w swoich koturnach za 160 zeta i reszcie HamówZar.

A dzisiaj jak zwykle owłosienie nosi Alex Statysta, któremu bardzo dziękuję.

Uszanowania
GrossBoss