Translate

September 8, 2011

Lace wig story cd....

No to dzisiaj z półgębka napomknę se bokiem jak to jest mieć peruk no i rzucać okiem. Eeeeee znaczy lokiem miało być tylko mi się „L” zgubiło. Okiem radze Wam nie rzucać, bo potem go nie znajdzieta jak Wam gdzieś upadnie pod tapczan albo coś

Dobra.

Miało być o lace wig falujących i kręconych. Załączam Alexa Statystę co mnie tu ładnie przytrzymuje różną sierść co mu z dłoni zwiesła. Przynajmniej sądzę iż mąż moich szanownych czytelniczek mógłby również w tym przypadku uciec wrzaskiem jakbyśta mu wyskoczyły z martwem ssakiem – w ręku trzymanem zza drzwi. Zawał murowany.

Jak widać na poniższym obrazku aż mnie skręca, żeby opowiedzieć o skręcie. W sumie to widać jak na dłoni iż mycie włosów będzie trwało około godziny dłużej niż w przypadku tych prostych, chociaż…
Każdy z nich jest na stałe chemicznie skręcony i czasem naprawdę można se taką LW tylko w wodzie z szamponem wymoczyć, rozczesać grzebieniem szerokim, potem wycisnąć i wygląda ładnie. Szkopuł w tym, żeby wiedzieć jak myć i czym oraz jak sprawić aby lok nie zamienił się w dreda / słowo daję. Mam jedną zdredziałą w domu. Zajebista jest. Wyhodowałam w niej kolonię obcych i obserwuję ich od trzech lat. Czasem noszę ją wesoło po domu a Obcy mówią do mnie i każą mi się ukrywać. Potem idę do lekarza, biorę pigułkę i znowu jestem sobą ekhe!/

Dobra.



No więc włosy gorsze gatunkową są nie tylko oskrobane z łuski ale też ufarbowane na stałe i skręcone na sztywno. Bardzo często oferty dotyczą włosów „human” a tu Mociumpanie żaden human. Human może i jest ale pomieszany z tzw „Human made” które są nowej generacji syntetykami do złudzenia przypominającymi ludzkie. Dużo tańsze a i klient się nie skapuje aż do 6 mycia. Włosy te nadają mocniejszy skręt ale niestety zaczynają się „siepać” o wiele szybciej niż prawdziwe Virgin. Więc mamy loterię. Albo znasz gościa i wiesz co kupujesz albo za dwa miesiące możesz se swoje loki wyrzucić do kosza.

Żeby uratować takie wymieszane LW musicie przed myciem zastosować krem do włosów. Najlepiej kupić go u mnie za 50 zeta / przy okazji wlepię zdjęcia/ albo zamówić w Arabii Saudyjskiej lub Sudanie plus transport przez kogoś kto akurat do Sudanu jedzie. Są to specjalne pasty z wyciągami z olejków z palm i przeróżnych roślin, które kobiety w Egipcie i reszcie krajów arabskich stosują zawsze po myciu lub przed myciem głowy. Pojemność jest naprawdę duża, więc nie ściemniam. Na lace wig działają jak balsam a loki są dzięki temu sprężyste, zdrowe i pokryte delikatną odżywką, która nie wymywa się w całości nawet podczas dwukrotnego mycia szamponem. Do tego niedawno odkryłam nowy krem, który nakłada się po myciu ale niestety już mi się skończył i nie mogę go sprzedać. Zaczekam aż rodzina z Egiptu wysle mi nową partię przez znajomych.

tutaj mata moje jerry curl co już ma 3 lata i żyje tylko dzięki tym kremom. A tutaj deep wave który też dzięki tym kremom przeżył swoje.

No to tyle lansu. I poszczenia na dzisiaj.

W następnej porcji wrażeń ssacznych opowiem Wam o rodzajach silk topów i o tym po co są i z czym to się….


Do usłyszenia

GrossBoss