Translate

July 1, 2012

Sari Mun had wonderful Saturday.

Kiedy Ikarus przywiózł z Indii tę chustę, przeleżała na dnie kufra czekając na swoja kolej. A ponieważ wybierałam się z wizyta do Magdalą Sz. postanowiłam jak to ja wyskoczyc jak Filip z konopii Kalkuty i zamotać sobie ją naokoło jak sari. W ten sposób powstało jak zwykle popaprane zestawienie GrossBossowe, zawierające moje założone na lewo stronę spodnium z metko size 36 oraz jak widać na przedstawionych obrazkach dodatki.

p/s Pozdrawiam panią z banku, która chciała mi wyrwać z gardła moją szatkę ale z przykrością odmówiłam dwudziestu dwóch tysięcy zeta zrabowanych szefowi PKO S.A. /ninaznaczonych/ bo i tak jej nie sprzedam :P

Pani z banku wróciła więc do domu w swojej spódnicy w pepitkie i bluzce rodem z Dynastii. Rozumiem, że przepłakała cały wieczór nad mlekiem z miodem :'/