Translate

May 11, 2012

The week is OVER! And... :)



p/s ponieważ zostałam nominowana do opisania swojej przygody z książkami przez Baglady, zamieszczam co nastepuje:

O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Jakieś 20 lat temu jak jeździłam autobusami do szkoły średniej :). Moznamnie było nazywać Człowiekiem z Twarzo Książko, bo zwykle w miejscu nosa miałam tytuł. Aktualnie jak mam urlop i akurat mam 5 minut czasu. Kocham audiobooki :)

Gdzie czytasz?
W uchu

Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

Ulubione książki Stephen King, Thomas Harris, Stieg Larsson, zrób to sam - Słodowy i fajna jest ta do biologii z piątej klasy - zwłaszcza rodział Tchawki - narząd oddechowy występujący u niektórych stawonogów (owady, pareczniki, dwuparce, niektóre roztocze i pająki lub zwłaszcza Komar Zenek normalnie zwłaszcza normalnie). (...) Książki? Papierowe generalnie, śmierdzące farbą albo historią, gdzie spomiędzy kartek wychodzą nietupcząc małe czerwone robaczki. Trzeba człecze uważać, żeby robaczka nie rozgnieść, albowiem napisane jest iż robaczek też twój brat i nie gnieć brata chamie, bo nie wiadomo czy w następnym życiu chamie robaczkiem nie będziesz.


Jakie książki ostatnio kupiłeś/dostałeś?
Stephen King Dallas 69 / dostałam. Generalnie zwykle cała rodzina albo kupuje mi Kingi albo pyta co mi ściągnąć z sieci :P

Co czytasz obecnie?
SPIN - techniki manipulacji klientem i sztuka zadawania pytań klientom korporacji. Proszę następne pytanie


Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi?
Ośle rogi plus obiad plus drink. Działa jak czary. Nikt nie dotyka moich książek. Dziekuję :'/

E-book czy audiobook?
Patrz wyżej a jak nie to sobie puść odpowiedzi na Ivona albo innym robocie

Jaka jest twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Opium w rosole. Mam takie w domu. Ma na imię Leila i wolała by mieszkać z każdym innym.


Ulubiony cytat związany z książkami?
Sutek nie cudek - powiedziała kotka /S.King


Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Hannibala Lectera

p/s nie nominuje nikogo bo wymiotuję łańcuszkami ale ten był miły i STARCZY. Czas na botox.