Translate

April 13, 2014

miesza się.... czyli o tym jak to gusta sąsiedzkie przechodzą na Polskę narodowo :) NYUSHA / НЮША - Наедине (Official Clip) HD

Jakby to rzec? Może krótko. W zalewie 1000 kanałów, które odbieram w Egipcie lubię ekhem! zwłaszcza jeden - ten z rosyjskim popem / teraz możeta na mnie nakrzyczeć ale i tak to zbyju patom, że normalnie ZWARIOWAŁAM na punkcie tego klipu i tej piosenki/

NYUSHA / НЮША jest w Rosji mega gwiazdą a ten klip jest po prostu dla mnie mistrzostwem świata mojej estetyki tego jak można ukazac kobietę, to jak macha włochami i to jak tańczy / bez okazania ZBYTNIO gołego zadka [co w przypadku zachodu jest nagminne i wywołuje u mnie odruchy zwrotne]

zresztą oglądając rosyjskie klipy jestem po prostu oczarowana jakością i różnorodnością.
Przez 8 godzin co chwile wyskakuje na ciebie inna gwiazda [GWIAZDA] która ma w Rosji rzesze fanów i nie musi znaleźć się na Rondelku czy innym Koturnie aby tego dokonać przez ukazanie mięsa poniżej pasa.

ENJOY! [ słuchaweczki albo podbić basy prsz...]