Translate

March 17, 2012

Back from Maser ajajaj! Let's check GrossBoss t-shirt eye :)

pix by Ludź Nikon

Włochy: Dreadlock DIY
Koszulka: L.M.Production GrossBoss Mirror Eye
Spodnium: SH
Kurta: Maximus
Obutki: Fruwające :) Wings of freedom leather boots ==>> Andrew Jackson
Torba: Egipt LOKO
Bransoleta: Evil Eye brancelet/finger ==>> my shop Hurghada
Prezencja: Domowo fromlotniskowa plusleilukowa
Statyści: Brak :P


p/s właśnie padłam bo dostałam cziułe info na maila o tem, że ktoś normalnie o mnje napisał w jakims artykule w portalu komputerowym w dodatku :P

Cytuję
"Pod adresem EgoMorphosis.blogspot.com traficie na bloga szalonej mamy kilkuletniej dziewczynki, która nie stroni od stylizacji w stylu gotyckim, bollywood, metalowym i wszelkim niezdefiniowanym." Wzgruszyłam się normalnie. Zwłaszcza na to iż mam styl NIEZDEFINIOWANY :'/

Uszanowania ale ja na tem blogu uprawiam Ludzia Nikona, sprzedaje dziecko oraz siebie, molestuję naocznie ale nie zarabiam. Na GrossBoss'ie tudzież. Raz wrzuciałam na GB reklamy Adsense ale jak mi wyszło na mc 500 zeta to mnie z tego Gogle wypiergoliło na kopach. Napisali, że za dużo ludzi wchodzi na banner wytwórców etykiet. Na prezenty od dystrybutorów chińskich butów po cenach europejskich również dyndam i nie bedę tu reklamowac zadnych Dejuze z innymi stylowymi kopytami o gaciach legginsach z wykipianego mleka co wykipło za 50-100 dolarów nie wspomnę. Nie zmienia to faktu, że bardzo mi miło więc pozdrawiam publika co mnie lubi i ogląda nie tylko zadki gwiazd :))
GrossBoss