Translate

December 14, 2012

Matka i łojce GrossBossa są z cię dumni!



DZIĘKUJĘ WAM ZA WSPARCIE LEGITYMACYJNE na FB :)))) i mam nadzieję spełnię Wasze oczekiwania jako pilot, który jest inny niż wszyscy i przede wszystkim nie pracuje dla korporacji tylko dla TURYSTY.

p/s przygotowuję dla moich przyszłych gości ofertę specjalną pt "Poznaj prawdziwy Egipt" Od maja 2013 / oby/ będę do dyspozycji / zabieram ale zaznaczam wybranych gości/ do Qorny u stóp Doliny Królów - do mojej rodzinnej wioski gdzie bedzie można spędzić z nami dwa dni żyjąc jak lokalni mieszkańcy. Całość opiszę Wam jak już będę się przeprowadzać, także wszystkie osoby, które chcą poznać prawdziwe zycie Egiptu a nie hotele i piramidy w szalonym pędzie oglądanych przez 1 godzinę zapraszam na pola bananowców, uprawe trzciny cukrowej, wędkowanie na Nilu, dzikie plaże, wyspę bananową, gotowanie z moją Mamą, pieczenie arabskich chlebów i wszystkie pozostałe atrakcje, które pokazałam Wam w filmach :) p/s dziekuje za wszystkie lajki i wszystkie komentarze / czasem zastanawiam się czy to co piszę to w ogóle ktoś czyta?/ Jak to się mówi liczba komentarzy świadczy o tym czy ktoś to lubi więc słowo daję. Oprócz szalejących statystyk bloga i Facebooka odezwijcie się do mnie czasem w sensie "JESTEM ALE NIE CHCE MI SIĘ GADAĆ. WOLĘ CZYTAĆ I OGLĄDAĆ:))))"