Translate

December 16, 2012

Z GrossBossem po Polsce czyli przewodnik wierszem pisany :)

Dobry wieczór  :)
Zgadnijcie w jaki sposób zdałam egzamin na pilota? Pełna werwy na fiszkach zaczęłam moi mili komponowac to, co aktualnie wielu wykładowców, przyjaciól z kursu i zawodowych pilotów chce abym wydała w formie książeczki dla dzieci.

I tak się zastanawiałam w sumie, dlaczego mam zarabiac pieniądze na tym, że ktoś kupi albo nie kupi mój przewodnik wierszami pisany. Doszłam do wniosku, że wolę podzielić się pięknem naszego kraju w formie łatwej do zapamiętania, zupełnie za darmo.

Szukam tylko kochani jakiegoś dobrego rysownika lub grafika, który mi do moich wierszy stworzy śliczną oprawę. Jeśli kiedyś wydam cały tomik, to z przyjemnoscią. A wpływy przekażę właśnie dla dzieci. Mam nadzieję, że może się uda :)))

p/s i mam nadzieję, że Wam się spodoba.






Są w Podlaskim parki cztery
w Białowieskim - dąb królewski
i UNESCO nad żubrami,
drugi - Park Wigierski mamy
Tu łabędzie, Wigry, bobry
Czarna Hańcza - to szlak dobry

Biebrzan jest największy / słowo/
Głównie bagna... uroczyska...
Chcesz zobaczyć Uroczysko?
Siądź na Grzędzie - to masz blisko :]

Za to polska Amazonia
To Narwiański Park jest przecie,
Kanał Augustowski łączy Wisłę z Niemnem
Też już wiecie

Fujijama na Cisowej
No i Wersal w Białymstoku
Kurpie w Łomży, w Nowogrodzie
/warto zwiedzić raz do roku/

Tu Tatrski Szlak prowadzi
Bohoniki, Kruszyniany
Sanktuarium w Świętej Wodzie,
drugie prawosławne mamy

To Grabarka - góra święta
wspomnę jeszcze Szlak Bociani
Czy ktoś wiersz mój zapamiętał?
Czy zupełnie był do bani?

I może na koniec, o miejscowe danie
Tak sobie tu smacznie, wesoło zahaczę
Co to jest mój panie? Ta OGROMNA pyza?
Z mięsem i ze skwarką? 
To przecie kartacze :]
 © copyright by LeaMun 2012







My Facebook.