Translate

June 8, 2012

5 minutes ago in Hurghada :)))

Jak widać nie jestem na kompletnym zadupiu i sie przygotowałam jak należy. Jak należy sie przygotowac to każdy Polak za granicą wie. TVP Polonia zamiast pokazywac przygotowania w strefie kibica i na stadionie wyemitowała własnie tuż przed meczem i otwarciem mistrzostw nadobny wurwa program gastryczny oraz o zapchanych cholesterolem żyłach. Jak również poradnik o tem jak przeżyć po kolonoskopii i nie zwariować. Gratulujemy załodze TVP doskonałego rozeznania w tym CO POLACY 8 CZERWCA 2012 O 19.00 CHCĄ ZA GRANICĄ OBEJRZEĆ.

Dobra.

Mecz obejrzeliśmy na niemieckim kanale, gdzie srogi konferancjer usiłował wymówić "Koko ko Hreurhroszpoko" na wszelkie sposoby ale połamał gębę, więc sobie darował :)

Uściski dla Was i dla mojej drogiej Mgdalą Sz. która mi przecudny Sutasz wykonała przed samym wyjazdem. Artystka moja droga i przyjaciółka obdarzyła mnie tym ślicznym kompletem na 22 godziny przed odlotem, a ja dzisiaj po raz pierwszy ubrałam się odświętnie czyli w moje barwy narodowe / na czarno/ aby skarby te radośnie Wam wszystkim zaprezentować jako początek tego, co bedziecie mogli wkrótce u mnie na blogu obejrzeć.

Post sponsowali: nasz nowy bannej LOKO z Leilą w roli głównej jak również Fajeczki Wodne, Taboret oraz Melasa Hopsasa do wyboru do koloru.
Masalama :)))

p/s moaaaar tomorrow