Translate

November 14, 2012

I love the World. Eternal Flame Falls czyli płonący wodospad




Kiedy zobaczyłam te zdjęcia po prostu oniemiałam z zachwytu. I kiedy zobaczyłam więcej zdjęć, zadurzyłam się w nich po grób.

Wieczne Płomienie płoną w malutkiej grocie jak jakieś druidzkie pochodnie. Chronione przez wody wodospadu a zimą przez zamarźnięte sople wygladają magicznie i chyba tylko Matka Natura mogłaby stworzyć coś piękniejszego.

Chociaż znam kilku takich. Osobników, sprzedających jacuzzi. Myślo, że so tacy pomysłowi. Ha!


Grota, którą ludzie nazywają Wodospadem Wiecznego Płomienia - Eternal Flame Falls znajduje się w głębokiej głuszy w stanie Nowy York a dokładniej na Shale Creek w Chestnut Ridge Park. Szkoda, że nie w Kampinosie na przykład. Przyszłabym tam ubrana w swoją abaję z wiankem na głowie i leżałabym plackiem w podziękowaniu dla wszystkich dobrych duchów, które mnie ostatnio strzegły. Mnie i moją rodzinę. / pomijając drobny epizod z Policją/

I teraz chciałabym pozdrowić wszystkich miłośników gazu łupkowego, bo właśnie z łupków te cudowności się poczęły. Mówi się, że jest to jedyne miejsce na świecie, gdzie ogień miesza się z wodą.

Usciski!
GrossBoss



My Facebook.