Translate

November 22, 2012

I will show You the house of my dreams :)

Jakby tu zacząć... Jako Kobiet Pierwotny od dawna upodobałam sobie jaskinie a że i w Qourna zamieszkujemy w chatce krzywej jak Smerfowe domki tak i w końcu znalazłam mociumpanie kompromis pomiędzy orientem, jaskiniowcem a egipskim cudownym niedorobionym kiczem, który po prostu uwielbiam w każdej formie / nawet te diamentowe krany na glinianej scianie ==>> /

Możeta więc sobie obejrzeć moje gusta, które daleko odbiegają od stalowych mebli, fajnych kanap, muffinek na szklanym blacie obok kubka z kawusio ze słomko.

Ja tam lubię KRZYWO, przaśnie i z blichtrem.

Jeśli kto urządzał dom poniżej to właśnie chyba był mój bliźniak bo oprócz łoża dla Kleopatry wrzucił mi do salonu głowę Indianina ZwiesłegoNosa co oznacza zgodę z moim zamiłowaniem do Indian ==>> Stephena Kinga ==>> i Crime Investigation ==>>



Zresztą...



... i troszke inspiracji :)



My Facebook.