Translate

October 28, 2012

GrossBoss Turquoise Circle Lenses Kohl make-up tutorial. Enjoy!

Tera zanim zaczniemy dwie, właściwie trzy uwagi.
Po primo. Wszystkie osoby, które mdleją z powodu za dużego nosa proszone są o odejście od monitora / powiedziała zza za dużego nosa Redakcja/
Po secundo. Pozdrawiam wszystkie kobity pod 40-tke co mają kiepską cerę.
Nie każdy jest doskonały słowo. Jak widać poniżej.
Po tercjoczycoś. Idąc na przeciw Waszym mailom w końcu wrzucam to o co mnie juz molestujeta od 2 lat czyli

Jak przerobić oczy w 5 złoty. Właściwie w 50 groszy.
a jak wyglądają moje oczy w 50 groszy o poranku możeta obejrzeć tutaj

Nie bedę tu jechać z reklamami firm kosmetycznych bo wypróbowałam ich wiele. Ważne, że mam cienie zacienione w kolorze brązowym jak moje gały, zakupione ostatnio za 3 złote na bazarku re-we-la-cyj-ne cienie w kolorze turkusowym / normalnie tak je uwielbiam, że mi aż pojechali na brwi/ , w których się kocham odkąd mam te swoje ombre farfocle od KinkyTwist i kohl w proszku z mojego sklepu w Egipcie, który od wieków używam jako czarnego cienia więc troszkę w inny sposób niż to jest ogólnie przyjęte czyli patyk w oko a potem płacz przez godzinę.

Jakby byli jakieś pytania to prsz.