Translate

October 22, 2012

Saturday Visual plus Look-bike casual.

update. Właśnie się zgapiłam ILE darmowej reklamy nastrzelałam pewnym firmom. Chciałam zatem nadmienić, że jedna z owych firm dała ciała dwa tygodnie temu bo telewizor OWEJ firmy zdechł mi znowu dwa lata po naprawie. Więc nie polecam.
A Album na FB delated
Pozdrawiam, GB

dodam go sobie po updacie. KWADRATAMI. Bo teraz wszyscy myślo, że mi kto zapłacił. Za te eSki. Niedoczekanie



Pix by ikarus

Jacket: SH /kupiony w /1998/
Obutki: Electric Motorbike Michael Antonio shoes
Leather Leggins: SH
Sweter - Ach sweter :P Historia "O tem jak to jest mieć pietra podczas wdziewannia swetra. Fashion Fict Faction by LMProduction " tutaj ==>>
Jelewry / Necklace / właściwie dwa paski/: SH - 4 PLN - reszta z upolowanych za 9 zeta skarbów tutaj ==>
Double Finger Radio Ring: LOKO
Watch: LOKO
Prezencja: SzklanoPogodowa

p/s pozdrawiamy obsługę sklepu. Zwłaszcza Pana w żółtym :P

You need something? Don't be shy to write me an e'mail. My Facebook.